Reklam Yasakları ve İfade Özgürlüğü

Reklam Yasakları ve İfade Özgürlüğü John Gray
Reklam, en geniş tanımıyla üreticilerin tüketicilerle kendi ürünleri hakkında iletişim kurma yoludur. Tıpkı politikacıların seçmenle iletişim kurmak ve seçmeni kendilerine oy vermeye ikna etmek için siyasi parti yayınlarını ve diğer platformları kullanmaları veya vaizlerin minberlerini ve yazılı kaynaklarını, cemaatlarini kendi dinlerinin veya mezheplerinin inançlarına bağlamak için kullanmaları gibi, üreticiler de tüketiciyi kendi ürünlerini almaya teşvik etmek için reklamları kullanırlar. Siyasi, sanatsal, dini ve ticari iletişim şekilleri çağdaş liberal demokrasilerde -şartların zorunlu kıldığı- bazı belirli kısıtlamalar dışında 'ifade özgürlüğü'nü oluştururlar." Digby Anderson Social Affairs Unite Direktörü.
Stok Kodu
3000563100129
Boyut
135-195
Sayfa Sayısı
60
Basım Yeri
Ankara
Basım Tarihi
1997
Kapak Türü
Karton
Kağıt Türü
2. Hamur
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat